تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

برنامه بازی‌های امروز (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ | جنگ مدعیان برای صدرنشینی

  • کد خبر: ۲۳۵۵۴۹
  • ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
برنامه بازی‌های امروز (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ | جنگ مدعیان برای صدرنشینی
تیم‌های گروه‌های C و D امشب برای تعیین تکلیف مسیر صعود خود از مرحله گروهی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، در ادامه بازی‌های هفته پایانی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ تیم‌های گروه‌های C و D امشب، سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گروه C

در این گروه انگلیس پس از انجام ۲ بازی و پیروزی مقابل صربستان و تساوی برابر دانمارک با ۴ امتیاز در صدر قرار دارد. دانمارک و اسلونی نیز با ۲ تساوی تیم‌های ۲ امتیازی این گروه هستند. صربستان نیز با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. شرایط گروه C به گونه‌ای پیش رفته که حتی صربستان انتهای جدولی هم شانس صعود دارد.

انگلیس – اسلوونی (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ – ساعت ۲۲:۳۰، ورزشگاه راین انرژی)
دانمارک – صربستان (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ – ساعت ۲۲:۳۰، ورزشگاه آلیانز آرنا)

گروه D

شرایط این گروه نیز پیچیده شده است و تمام تیم‌های آن شانس صعود دارند. فرانسه و هلند، مدعیان گروه D با ۴ امتیاز در رده اول و دوم این گروه قرار دارند و در صورت پیروزی برابر رقبای خود در هفته پایانی مرحله گروهی به مرحله بعد صعود خواهند کرد. اتریش در این گروه با پیروزی برابر لهستان ۳ امتیاز کسب کرده و در صورتی که از هلند امتیاز بگیرد می‌تواند شانس صعود داشته باشد. لهستان نیز باید به مصاف فرانسه برود. حتی لهستان صفر امتیازی هم در این گروه شانس صعود دارد. در صورتی که لهستان فرانسه را شکست دهد و اتریش از هلند شکست بخورد، معادلات تیم‌های صعودکننده این گروه می‌تواند پیچیده شود.

فرانسه – لهستان (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ – ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک)
هلند – اتریش (سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ – ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه، المپیک برلین)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->